Kontakta oss

+46 76 144 15 10

Vardagar  09-13

support@minmobil.nu

Skaraborgsvägen 64 Knalleria,
50630 Borås

Vanliga frågor och villkor: (FAQ)

Om du vill avboka din beställning ska du kontakta kundservice snarast. Vi kan endast avboka eller ändra i din beställning om den inte kommit för långt i paketeringen eller redan skickats.

Retursedel är en tjänst för att underlätta frakt mellan kund och butik. Butiken skickar ut förbetald och utskriven fraktsedel så att kund enkelt kan skicka produkter till oss. Kund ansvarar dock för att packa produkten på ett säkert sätt samt att förpackningen försluts korrekt. Vid förlorad försändelse tillämpas fraktbolagets rutiner för bedömning det vill säga, om oaktsamt beteende eller bristande förslutning ger upphov till att fraktbolagets försäkring inte täcker förlusten ersätts inte kund för förlorat gods.

När en order skickas ifrån oss sänds ett bekräftelsemejl ut. Om försändelsen kan spåras skickas en spårningslänk eller ett spårningsnummer i mejlet. 

Om du tar emot en transportskadad produkt är det av yttersta vikt att tydliga helbilder på både produkt och yttre emballage mailas till info@minmobil.nu för att vi ska kunna gå vidare med ärendet.

Finns inte dessa bevisen tillgängliga så kan vi tyvärr inte godkänna ärendet och därmed uteblir ersättning.

Ej uthämtad paketförsändelse debiteras en avgift av 250 kr inkl. moms. När vi får ditt paket i retur kommer vi att återbetala dig, minus ovan avgifter. Vanligen har du som kund 7-14 dagar på dig att hämta ut paketet på ditt närmaste ombud.

Vid ej levererat paket krediterar vi endast produkt/produkterna men inte fraktkostnad.

Hos oss behöver inte kunder vänta på BlackFriday, Cyber Monday eller liknande rea:erbjudanden för att våra priser är alltid de bästa på marknaden.

MonMobil startades i Borås 2019 och även idag är detta platsen som vi har vårt huvudkontor och lager på. 

Att använda tillverkarens produktgaranti är det absolut snabbaste och bästa sättet att få sin enhet reparerad eller utbytt. Vi rekommendera därför dig att söka garanti om du har fått problem med din enhet. När man söker garanti vänder man sig direkt till en auktoriserad verkstad som har ett sammarbete med tillverkaren. 

MinElektronik.se lämnar 1 års garanti från fakturadatum, att våra produkter i allt väsentligt fungerar i enlighet med vår produktbeskrivning och att våra produkter är fria från materialfel vid leverans. Definitionen av ett ursprungligt fel är att felet har funnits redan vid leverans och att användaren inte har kunnat påverka felet, samt att felet inte beror på exempelvis slitage, onormal användning, vanvård eller någon form av yttre påverkan (exempelvis tapp- eller vätskeskador). Din faktura gäller som garantibevis.

Varukorg