Service och garanti

Att använda tillverkarens produktgaranti är det absolut snabbaste och bästa sättet att få sin enhet reparerad eller utbytt. Vi rekommendera därför dig att söka garanti om du har fått problem med din enhet. När man söker garanti vänder man sig direkt till en auktoriserad verkstad som har ett sammarbete med tillverkaren.

Välj din tillverkare nedan för instruktioner på hur du går vidare.


Apple är kända för att tillhandahålla bra och snabb support på alla sina produkter. Använd länken nedan för att komma till Apples support.

De flesta problem kan lösas på distans utan att du behöver skicka in er produkt på service. Följ anvisningarna på Apples hemsida för att hitta bäst hjälp för ditt specifika ärende. Via länken nedan kommer ni snabbt i kontakt med en expert för er vara.

I det fall er enhet behöver skickas in på service bokar ni en tid enligt anvisning på Apples hemsida.

Klicka på länken för att komma till Apple support

Vi rekommenderar MCare som är ett auktoriserad ombud för Apples produkter och de hanterar garanti-ärenden. Klicka på länken för att hitta ert närmsta MCare serviceombud.

Observera att Apples garanti inte omfattar skador till följd av oaktsamt användande eller om du tappat din produkt.

Vi rekommenderar Samsung Service som ombud för att söka garanti för er Samsung-produkt. I det fall det passar er bättre kan ni hitta flera serviceverkstäder via Samsungs hemsida.

De flesta problem kan lösas på distans utan att ni behöver skicka in er produkt för service. Följ anvisningarna på Samsung Services hemsida för att hitta bäst hjälp för ert specifika ärende.

Via länken kan ni göra en egen felsökning eller skapa en felanmälan och skicka er produkt på service.

Klicka på länken för att komma till Samsung Service.

Läs mer här på Samsungs hemsida här om vad garantin omfattar.

Observera att Samsungs garanti inte omfattar skador till följd av oaktsamt användande eller om du tappat din produkt.

De flesta problem kan lösas på distans utan att ni behöver skicka in produkten på service. Följ anvisningarna på Huaweis hemsida eller ring deras support direkt på 08-512 555 55.

Ni kan givetvis välja valfritt auktoriserad ombud, vi rekommenderar Conmodo. Klicka på länken för att skapa ett serviceärende hos Conmodo.

Observera att Huaweis garanti inte omfattar skador till följd av oaktsamt användande eller om du tappat din produkt.

   

Knallerian, Skaraborgsvägen 62
       50630 Borås
+46 76 144 15 10
support@minmobil.nu
Mån - Sön 10:00 till 18:00